Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL01000365

Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol - testová diagnostická baterie

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 1 (STA02018TL010)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL01000365 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Key literacy skills for elementary school pupils - test diagnostic battery

  • Anotace anglicky

    The grant will support a research designed to develop and standardize a new diagnostic battery of literacy skills of primary school students, including at-risk children. Preliminary version was piloted in a project study Reading comprehension – typical development and its risks (Czech Science Foundation). The battery is needed in schools and counselling centres – for psychologists and special education therapists. It aims to respond to limits of current psychodiagnostic testing: generate updated norms and allow to assess different aspects of literacy in broader context. The battery will include tests of phonology and language skills, decoding abilities, comprehension (listening, oral and silent reading), reading ability self-evaluation, questionnaires for parents and teachers.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    10103 - Statistics and probability

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 4. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 727 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 246 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    480 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč