Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL03000259

Vývoj diagnostické baterie čtení s porozuměním u žáků 2. stupně ZŠ

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ÉTA 3 (STA02019TL030)

  • Hlavní účastníci

    Ostravská univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL03000259 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Development of Diagnostic Set of Reading Comprehension with Pupils of 2nd degree of Primary Schools

  • Anotace anglicky

    The main aim of the project is to develop a tool by the means of which it will be possible to diagnose the level of comprehension of a coherent text in pupils of the 2nd level of primary school, whose parents ask for consideration at entrance exams at secondary schools. The set of tests will reflect current view on the text comprehension process and it will agree with existing expert opinions and methodology. This approach has been missed so far. Experts in applied linguistics, field didactics, special educators as well as child psychologists will participate in the development of the project. The pre-project and material verification will deal with objective data obtained by eyetracker.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    60203 - Linguistics

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AI - Jazykověda<br>AM - Pedagogika a školství

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení. These are preliminary data, the Final Oponnent Panel hasn´t proceeded yet.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 6. 2020

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2023

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    28. 6. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 061 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 431 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    612 tis. Kč