Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
8J24AT012

Porovnání učebnic ruštiny pro česky a německy hovořící žáky (A1–B1): kritická diskurzivní a jazyková analýza

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Podpora mobility výzkumných pracovníků a pracovnic v rámci mezinárodní spolupráce ve VaVaI

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    M2 - Mezinárodní spolupráce

  • Číslo smlouvy

    -

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Comparing Russian Foreign Language textbooks for Czech and German- speaking learners (A1–B1): A critical discourse and linguistic analysis

  • Anotace anglicky

    1. To conduct a critical discourse analysis of selected Russian textbooks for Czech and German speaking learners (see Research Sample above). On the basis of the analysis, write a joint academic article. 2. To conduct a linguistic analysis of selected Russian textbooks for Czech and German speaking learners at the phonetic, morphological and syntactic levels. 3. On the basis of Objective 2, to compare phonetic and grammatical phenomena occurring in Russian textbooks for Czech and German-speaking learners, to draw conclusions regarding the ways of introducing and explaining the language material for Czech and German-speaking learners. 4. To establish professional cooperation between the Department of Russian Language and Literature of the Faculty of Education of MU and the Institute of Slavonic Studies of the UI.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    60203 - Linguistics

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AI - Jazykověda<br>AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2024

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2025

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-MSM-8J-R

  • Datum dodání záznamu

    29. 1. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    173 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    173 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč