Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zlepšení automatizovaného systému videoinspekce železničního roštu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    ENEX GROUP s.r.o.

  • Druh soutěže

    OP - Operační program EU

  • Číslo smlouvy

    MPO 57056/18/61200/3668

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Improvement of the automated solution of the system for video inspection of the railway grid, adaptation to the environment specifics of Czech railway routes

  • Anotace anglicky

    The goal of the project is to create a complete system of optimal combination of hardware and new software solution of video-inspection system, which: - Improves the quality (ie the ability of the system to detect railway track defects accurately and correctly) of the automatic solution of the evaluation of the video grid inspection addition of new functionalities of the video inspection system (eg identification of excessively tightened nuts, grooves in the rails, etc.) The system will be a set of all hardware and software components, which will represent a unique work of the resulting industrial design. The way the hardware will be used and the methods implemented in the whole software solution are the subject of scientific research work and are a unique piece of work. metro lines, tram lines and later also road networks. The strategic goal of the project is to strengthen the position of both project participants on the market and increase their competitiveness, both in the Czech Republic and internationally. Benefits of video inspection system Based on the evaluation of the video inspection system data, the Railway Superstructure Diagnostics Center can plan effectively the work of reconnaissance crews, inspection crews and links to other methods diagnostics of the railway superstructure to obtain a comprehensive picture of the measured section of the railway infrastructure. During the research and development work we will achieve a number of other expected results.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika<br>JB - Senzory, čidla, měření a regulace

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Tento výstup projektu má velkou budoucnost – umožní provádění rychlé inspekce tratí s poměrně velkou spolehlivostí nalezení závady. Co zde musím vyzdvihnout je schopnost nového zařízení rozpoznat povolenou matici – což na vyhodnocování a analýzu je velmi obtižné. A již poměrně malá vůle v dotažení může způsobit pohyby kolejnic. Z tohototo pohledu, kdy tato diagnostika dokáže nahradit práci člověka, který by měl vše ručně kontrolovat a obcházet, tak technika zvládne několkilasetnásobně vyšší výkon.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    21. 7. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 4. 2019

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-MPO-EG-U

  • Datum dodání záznamu

    24. 5. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    57 731 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    0 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    17 620 tis. Kč