Nehomogenity železniční trati jako aspekt hodnocení její kvality
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Hlavní účastníci
České vysoké učení technické v Praze / Fakulta stavební
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Non-homogeneous railway track and its quality assessment
Anotace anglicky
The problems of the deterioration of the railway track construction has been studying by railway companies in the great details due to maintenance costs reduce. This project try to contribute to make the track maintenance more effective, mainly on modernized corridor lines. The analysis of railway track structure, characteristic of its elements and their functional interaction and theoretical determination of overall stiffness of model simulation of system, including interaction to superstructure are the starting assumptions. The solution assumed development of the continual method of the track stiffness measuring both in the static and dynamic mode and the contemporary measuring of the stiffness modulus in certain levels of the ballast bed with the aim to establish the relationship between track modulus and stiffness. Based on theoretical and experimental analysis of the track structure of the final diagnostic method of the track degradation be suggested.
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
JM - Inženýrské stavitelství
CEP - vedlejší obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
1. Výsledky projektu jsou přínosem k řešení hodnocení kvality železniční trati a mohou být využity k nedestruktivnímu hodnocení stavu železniční koleje. Navrhovaná metodika zjišťování kontinuální tuhosti koleje odpovídá současným světovým trendům. 2. Úda
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2000
Ukončení řešení
1. 1. 2002
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2003/GA0/GA03GA/U/N/9:7
Datum dodání záznamu
19. 5. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
3 397 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
3 397 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč