Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trenér esport- Fantasy AI Solutions

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo průmyslu a obchodu

  • Program

    Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Fantasy AI Solutions, s.r.o.

  • Druh soutěže

    OP - Operační program EU

  • Číslo smlouvy

    MPO 16464/22/61200/2060

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Esport Coach- Fantasy AI Solutions

  • Anotace anglicky

    The goal of the project is to enhance the mental and functional readiness of electronic sports players to a professional level in the EU and worldwide. Unlike traditional sports, electronic sports lack a well-established coaching infrastructure relative to the number of players. The project will gather information and propose a system for training players and monitoring their athletic and psychological performance using advanced data analysis, machine learning concepts, and artificial intelligence. The dynamics of electronic sports are much greater compared to traditional sports, with games changing several times a year and significantly every two years. In traditional sports, rules and strategies are more or less precisely defined, while in electronic sports, it is about adapting to the dynamics of the game. There are dozens of online games in the esports category, categorized by the game environment and character visualization. The intention is to utilize the world's most successful MOBA game schema. The project envisions creating a shadow copy of a standard strategic fantasy game, available to all players for free. The project emphasizes practical output. The output is an application for coaches and players, enabling continuous relevant improvement based on the direct recording of the best possible decisions. Therefore, the analysis focuses on the mid-game, which typically includes all evolving combat scenarios. By creating a game optimum that is normative, a standard is established.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2021

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2024

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    7. 3. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-MPO-EG-R

  • Datum dodání záznamu

    3. 6. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 992 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    0 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    2 627 tis. Kč