Sdružená palubní jednotka pro bezvzduchové mazání hlavy kolejnice
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Program
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
TRIBOTEC, spol. s r.o.
Druh soutěže
OP - Operační program EU
Číslo smlouvy
MPO 586603/21/61200/907
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Combined on-board unit for airless lubrication of the rail head
Anotace anglicky
The project is focused on the development of a prototype of a combined on-board unit of rail vehicles for airless lubrication of the side and top of the rail. The novelty lies in the absence of energy-intensive tires. distribution system or local source of compressed air. An alternative solution based on modularity is the use of water to reduce wear and noise at the top of the rail. The project responds to the demand for reliable systems with small buildings and growing pressure to reduce noise in populated areas with ecological aspects.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
OECD FORD - hlavní obor
20301 - Mechanical engineering
OECD FORD - vedlejší obor
20104 - Transport engineering
OECD FORD - další vedlejší obor
—
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení<br>JR - Ostatní strojírenství<br>JT - Pohon, motory a paliva
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 3. 2021
Ukončení řešení
14. 2. 2024
Poslední stav řešení
K - Končící víceletý projekt
Poslední uvolnění podpory
11. 8. 2021
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP24-MPO-EG-R
Datum dodání záznamu
3. 6. 2024
Finance
Celkové uznané náklady
12 854 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
0 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
3 975 tis. Kč