Technická diagnostika závěsu kola
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 2 (SGA02003GA-ST)
Hlavní účastníci
Vysoké učení technické v Brně / Fakulta strojního inženýrství
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Technical diagnostic of wheel suspension
Anotace anglicky
On the basis of actual practice and also experiments and analyses realised within the framework of the project we want to work up complex methodical approach to the on-car diagnostics of dynamic system of suspension. We make a resolve to choose from thewide scale of eventual diagnostic procedures optimal alternatives especially from point of view of: - determination of diagnostic parameter and schematic diagram of measuring chain; - selection of method for processing and analysis of measured signal; -determination of suitable diagnostic criteria In the project we will orientate especially on development of diagnostic method in still not enough monitored though useful categories of vehicles: - Heavy-duty trucks - fundamental problem at solving is aconstructional form of the test block. Design of the tester with vibratory platforms seems unreal. - Single-track vehicles - this category is characterized by extreme ratio of gross vehicle weight and useful weight and also by quite unique axle design.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - vedlejší obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
CEP - další vedlejší obor
JQ - Strojní zařízení a nástroje
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20104 - Transport engineering<br>20302 - Applied mechanics<br>20306 - Audio engineering, reliability analysis<br>20705 - Remote sensing<br>20706 - Marine engineering, sea vessels<br>20707 - Ocean engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V rámci projektu byla vyvinuta metodika tzv. přejezdového testu pro ověřování technického stavu závěsu kola. Nejdříve bylo třeba zvolit optimální míru zjednodušení mechanického a matematického modelu systému testeru a zkoušeného vozidla. Dále bylo nutno
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2003
Ukončení řešení
1. 1. 2005
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP06-GA0-GA-U/07:6
Datum dodání záznamu
15. 1. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
1 454 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
938 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
516 tis. Kč