Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porozumění procesu autoregulace u dětí a mládeže v institucionální péči

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 17 (SGA0201300005)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně / Fakulta humanitních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    13-04121S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Understanding the Mechanism of Self-Regulation in Children and Minors in Institutional Care

  • Anotace anglicky

    The project deals with self-regulation in children and minors living in so-called "total institutions". The aim is a research study of the determinants and conditions of the process of developing self-regulation. The project is based on the assumption that the organisations originally established by the society to correct risk behaviour in children and minors now rather contribute to the preservation and reproduction of such behaviour. A scientific research in the process of self-regulation in institutionalised children and young people will answer the question of the meaning and purpose of such institutional care which is historically rooted and preferred in the Czech Republic, rather than supporting rehabilitation of families in their natural social environment. Self-regulation can be considered as one of the fundamental human abilities. It is based on conscious control of volitionary behaviour focused on achieving goals with a desired change in behaviour as one of the possible goals. The degree of self-regulation is significantly affected by the social environment we live in.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledky řešení projektu nepochybně prohloubily poznání v dané oblasti. Cenné je, že byly publikovány výsledky všech etap řešení projektu, tj. metodologická, výzkumná i teoretická stránka, což činí výsledky využitelné i pro příbuzné obory.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 2. 2013

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2015

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 4. 2015

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP16-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    25. 9. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 298 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 298 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč