Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stabilita a proměny učitelských sborů základních škol

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 20 (SGA0201600001)

  • Hlavní účastníci

    Technická univerzita v Liberci / Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    16-10057S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Stability and Changes of the Teaching Staff of Basic Schools

  • Anotace anglicky

    The project is focused on the research of the basic school (ISCED 1 and 2) teaching staff. Its aim it is to identify significant characteristics of these specific professional communities which markedly determine functioning of the school as well as real school class work. The research will deal with, apart from basic characteristics of the teaching staff (qualification structure, age structure, certificated teaching, etc.), its social dimension (social climate, cohesion of the staff) and dynamic aspects (personnel constellation and personnel turnover). Quantitative approach prevails in the applied mixed research design as data on fundamental characteristics of the teaching staff will be gathered by means of a questionnaire. For deeper understanding of teaching staffs as fundamental units of analysis, primary data will be supplemented by qualitative research procedures (analysis of school documentation, expert interviews). Contexts between characteristics of teaching staff social climate and the extent of their dynamic or personnel stability respectively will be explored.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Nepodařilo se zrealizovat hlavní přislíbené výstupy projektu, zejména ne prestižní zahraniční publikace.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    11. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 4. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 590 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 392 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    198 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč