Faktory ovlivňující rozvoj mapových dovedností v českých školách
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 20 (SGA0201600001)
Hlavní účastníci
Univerzita Karlova / Přírodovědecká fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
16-17749S
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Factors influencing map skills development in Czech schools
Anotace anglicky
Map skills and their development represent a key element of geographic education. However, despite the greater focus the new curricular documents devote to student skills, a research of map skills remains far from established in Czechia. For this reason, this project conducts a research into the factors influencing map skills development. The project has defined the objective of evaluating the state of Czech students’ map skills and comparing this level with previously conducted surveys. Thanks to this, it will be possible to identify a change in the level of students’ acquisition of map skills. Based on it, the classes will be singled out whose pupils as a whole achieved above-average changes and, on the other hand, classes with below-average changes. Analyses then set the target of identifying the factors causing an above-average/below-average development of skills in the groups of classes. Thus identified factors will be then taken into account when formulating a programme of the development of map skills among Czech school children aged 7-18.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Řešitel postupoval podle plánu a v souladu s grantovými pravidly. Výsledky byly prezentovány v domácím i zahraničním prostředí. Publikační výsledky byly kvalitnější, než bylo původně plánováno. Výstupem je rovněž program na výuku mapových dovedností, který je přínosný pro pedagogickou praxi.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2016
Ukončení řešení
31. 12. 2018
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
26. 4. 2018
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP19-GA0-GA-U/01:1
Datum dodání záznamu
12. 6. 2019
Finance
Celkové uznané náklady
2 285 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 285 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč