Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogické interakce ve třídě a matematické vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Matematický ústav AV ČR, v. v. i.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Pedagogical interactions in the classroom and mathematics education

  • Anotace anglicky

    Present mathematics education is devoted mostly to the performance of students, it does not develop in adequate extent the cognitive skills and personal capabilities of students nor their prioritization of life values. The didacticians realise the necessity of changes especially by decreasing of instructional character of education and increasing its constructive character. Many of them emphasize the enlightment of the teaching and learning processes within the social context of the classroom. In accordance with these requirements we will prepare and realise scenarios for project teaching by undertaking the topic "distance" (the second stage of research will be enriched by other topics). We will investigate (a) how pedagogical interactions in theclassroom influence the process of acquiring and understanding concrete pieces of knowledge, (b) in what way the process of acquiring and understanding concrete pieces of knowledge influences pedagogical interactions in the classroom. When analysing the

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Pedagogické interakce ve třídě, konkrétně v případě uskutečněného projektu při výuce matematiky, je téma pro zkoumání a praktické aplikace nepochybně aktuální a potřebné. Autorka experimentálně sledovala na základní škole, v těsné návaznosti na nosný pro

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1999

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2002

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2003/GA0/GA03GA/U/N/9:7

  • Datum dodání záznamu

    19. 5. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    806 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    569 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    396 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč