Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vůdci a architekti věd o výchově a jejich pojetí vyučování na univerzitách

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 20 (SGA0201600001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    16-24879S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Leaders and architects of educational sciences and their conceptions of university teaching

  • Anotace anglicky

    The project focuses at identifying concepts of teaching in the context of university instruction by leaders (reputable academics who have significantly contributed to the development of science) and architects (academics involved in designing future trends through participating in the “advanced” university teaching in PhD studies) of educational sciences (pedagogy/education, andragogy/adult education, special education) in the Czech Republic in two dimensions. The first one interprets the changes of leaders´ concepts of teaching in the context of university instruction during the last 25 years with regard to the profound changes of Czech society after 1989, while the second one is primarily focused on the identification of possible future trends in teaching in the context of university instruction. To achieve this, the discourse-historical approach, narrative methods and delphi method are used. The project captures the “nearly invisible” academics´ role thus contributes to theory development of educational sciences and their diverse fields (university pedagogy, pedeutology)

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt se odklonil od svého cíle. Lze uznat jen 2 výstupy Jost a 2 výstupy Jsc. Ostatní texty vykazují absenci dedikace, nejsou doposud vydané, nesouvisejí s projektem, nesplňují znaky druhu výsledku. Původně plánované výstupy (2xJimp, 2xJsc, 1xJneimp, 1xJrec, 1xC, 1xD) nebyly splněny. Hlavní text vycházející z dat získaných delfskou metodou nebyl publikován. Přínos projektu není zjevný.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    11. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 4. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 869 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 826 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    43 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč