Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 21 (SGA0201700001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    17-06152S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Digital technologies in everyday lives and learning of students

  • Anotace anglicky

    The project focuses on digital technologies in everyday lives and learning of students, across a variety of contexts and environments. It is based on a mixed methods research design, split into two phases: 1) In the first phase, data acquired through the PISA 2015 international research questionnaire distributed to students and schools will be subjected to secondary analysis. We will be searching for correlations between variables concerning ICT use in school and outside school, frequency of their use, family backgrounds and student characteristics. 2) The results of the secondary analysis will be used by focus groups and case studies, thanks to which we will get a detailed understanding of everyday lives of students, focusing on what roles ICT play in their formal and informal learning, how family, peers and school impact the use of ICT and what role activities in the virtual environment are playing in students’ everyday lives. The results of the research will be grounded in a theoretical framework built around new literacies studies and sociocultural theory of learning.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2017

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2021

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    6. 5. 2019

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-R/13:1

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 587 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 489 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    139 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč