Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující kognitivní a nekognitivní výsledky žáků ve středním odborném vzdělávání. Úloha pocitu akademické marnosti a kultury školy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    18-19056S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Factors related to the cognitive and non-cognitive outcomes of vocational students. The role of the sense of academic futility and school culture

  • Anotace anglicky

    The Czech Republic sorts upper secondary students into three tracks with very different curricula. The individual tracks differ in terms of their student composition and also cognitive and non-cognitive outcomes. Although vocational education plays an important role, there is a lack of research evidence about the factors influencing student achievement and attitudes in this educational segment. The main aim of the project is to explain the relationship between student outcomes and the track attended by school context, operationalized as academic optimism and by the students’ sense of academic futility. Quantitative analyses based mainly on multilevel structural equation modelling will be complemented by qualitative case studies of the transition from basic school to different upper secondary tracks. Besides the new data, also the data collected within the GACR P402/12/G130 project will be analysed. The project will allow the resources accumulated in the P402/12/G130 project to be fully utilized and unique information to be obtained about the impact of tracking on vocational students.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 804 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 804 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč