Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bílá místa neformálního vzdělávání dospělých v České republice: Neúčastníci a jejich sociální světy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 23 (SGA0201900001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně / Fakulta humanitních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    19-00987S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Blind Spots in Non-Formal Education of Adults in the Czech Republic: Non-Participants and their Social Worlds

  • Anotace anglicky

    Despite international accumulation of knowledge about the participants of non-formal education and barriers to their education, the issue of non-participation in the education of adults and cognitive and non-cognitive determinants of their participation has not yet been sufficiently addressed. In this regard, the project will aim to analyze cognitive and non-cognitive determinants for non-participation in the non-formal education of adults in the Czech Republic in social groups with the highest occurrence of educational barriers and with the lowest level of participation in it. For this purpose, a three-year basic research project is proposed, with a mixed methodological design combining the approaches of qualitative research based on grounded theory and quantitative methodology measuring the distribution of attributes on a selective sample of the Czech population. As a result, the findings of the qualitative research phase will be verified and generalized on the level of the Czech population. The findings will be related to the national framework of educational policy.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešení projektu proběhlo v souladu se záměrem. Řešitelský tým naplnil všechny klíčové milníky projektu, včetně fází smíšeného výzkumného designu a validizace nového dotazníku "The Nonformal Education Questionnaire" (NP-NFE-Q). Výsledky výzkumu byly publikovány v kvalitních mezinárodních a tuzemských časopisech a v monografii. Lze očekávat odborný přínos výsledků v českém i mezinárodním kontextu.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 5. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-U

  • Datum dodání záznamu

    29. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 076 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 076 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč