Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kolektivita v dialogickém vyučování: Intervenční studie

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202100005

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    21-16021S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Collectivity in Dialogic Teaching: An Intervention Study

  • Anotace anglicky

    Dialogic teaching is a pedagogical approach utilizing the power of talk to engage students, stimulate and extend their thinking, and advance their learning and understanding. Several intervention studies have been conducted with the aim of establishing dialogic teaching in participating classrooms. However, these studies failed to consider whether dialogic teaching is collective, meaning whether all students participate sufficiently in the classroom. This point is essential as if the collectivity is disrupted, the inequalities in learning opportunities are increased. Silent students are disadvantaged compared to vocal students. The core of the proposed project is to conduct an intervention aimed at establishing collective dialogic teaching, meaning a state in which all students productively verbally participate. We will explore whether and under what conditions it is possible to change student participation patterns in order to enable all students to use classroom dialogue productively for their learning. We will publish 6 studies in WoS (two in Q1)/Scopus.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2021

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2023

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 3. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    21. 5. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    6 162 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    6 162 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč