Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výhody a nevýhody domácího vzdělávání:co nám říká česká zkušenost?

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202100005

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    21-21743S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Advantages and Disadvantages of Parent-led Home-based Education: What Can We Learn from Czech case?

  • Anotace anglicky

    Parent-led home-based education, like other forms of education, has its pros and cons. Although we have seen the phenomenal growth of home education, we still know little about its potential advantages and disadvantages for home-educated children. We know even less, however, about which of the potential advantages of home education children really profit from. How do parents cope with the potential disadvantages associated with this type of education? What steps do they take to maximise pros and minimise the cons for children? We will examine the issue from the perspective of parents, children, and supervising school representatives. To fill this gap in knowledge we propose using a mixture of research methods and a transdisciplinary approach, encompassing pedagogy, psychology, sociology, and social anthropology, to study a sample of the Czech home-educating families

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2021

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2024

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2024

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    12. 3. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 322 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 322 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč