Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Domácí vzdělávání - fakta, analýzy, diagnostika

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 20 (SGA0201600001)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    16-17708S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Home Education - Facts, Analyses, Diagnostics

  • Anotace anglicky

    The project will analyze the current state of home education in the Czech Republic in a comparison with the situation in abroad. This includes the study of its most important aspects, including the following: 1. Organizational / institutional aspects (current state of legislation; relationship between families and schools; the role of homeschooling teaching groups, etc.); 2. Social / economic aspects (family size and structure; parents’ education; parent’s economic situation; parents’ value system, etc.); 3. Educational / didactic aspects (methods and forms of education; subjects taught; educators’ characteristics; number of lessons devoted to each subject; learning schedule; didactic aspects of education, etc.); 4. Social / psychological aspects (parents’ reasons for choosing homeschooling; socialization issues; homeschoolers’ ability to integrate into the school later on; the homeschooled children’s self-perception, etc.). The project will incorporate four target groups: currently homeschooled children and their parents; and formerly homeschooled adults and their parents.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Cílů projektu bylo dosaženo. Přestože některé výstupy nebyly dosud publikovány, uznané výsledky věcně i kvantitativně naplňují stanovené cíle. Výsledky mají aplikační potenciál pro pedagogickou a legislativní oblast vzdělávání. V projektu zapojení studenti se podíleli na publikačních aktivitách a sběru dat. Čerpání prostředků proběhlo bez problémů a v souladu s plánem.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    11. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    26. 4. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 4. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 991 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 991 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč