Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    402/05/0140

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Methodology of Relationship Management and its position in Strategic Marketing and CRM. Advantages and utilization in practise

  • Anotace anglicky

    Proposed project is focused on the verification of consistent position of Relationship marketing in the methodology and processes of strategic marketing. The problems, which will be investigated in the framework of this proposed project will include: Customer relationship management, research on quality of those relations, analyses and comparison of links among all markets included into the RM concept (i.e. consumer, supplier, employees, referral and influencers markets). The important element of RMis socially responsible behaviour of firms, which strenghtens mutual relations between firms and civic society. Therefore the research is also focused on consumer preferences from social responsibility point of view. Due to continuing globalization we cannotforget the significance of information technologies in the process of the CRM application. New technologies bring new potential of interactions between firm and its customers. Suggested research findings and results will have theoretical part

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - další vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Hlavním cílem našeho výzkumného projektu bylo ověření konzistentního místa marketingu vztahů v metodologii a v metodice strategického marketingu. Těžištěm výzkumu bylo především řízení vztahů se zákazníky, které je součástí marketingu vztahů. Výzkum byl

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 080 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 080 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč