Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
402/05/0140
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Methodology of Relationship Management and its position in Strategic Marketing and CRM. Advantages and utilization in practise
Anotace anglicky
Proposed project is focused on the verification of consistent position of Relationship marketing in the methodology and processes of strategic marketing. The problems, which will be investigated in the framework of this proposed project will include: Customer relationship management, research on quality of those relations, analyses and comparison of links among all markets included into the RM concept (i.e. consumer, supplier, employees, referral and influencers markets). The important element of RMis socially responsible behaviour of firms, which strenghtens mutual relations between firms and civic society. Therefore the research is also focused on consumer preferences from social responsibility point of view. Due to continuing globalization we cannotforget the significance of information technologies in the process of the CRM application. New technologies bring new potential of interactions between firm and its customers. Suggested research findings and results will have theoretical part
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
AH - Ekonomie
CEP - další vedlejší obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Hlavním cílem našeho výzkumného projektu bylo ověření konzistentního místa marketingu vztahů v metodologii a v metodice strategického marketingu. Těžištěm výzkumu bylo především řízení vztahů se zákazníky, které je součástí marketingu vztahů. Výzkum byl
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2005
Ukončení řešení
31. 12. 2007
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
2. 5. 2007
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP08-GA0-GA-U/04:3
Datum dodání záznamu
16. 12. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
1 080 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 080 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč