Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza trhu a návrh odpovídající marketingové strategie pro rozvoj konkurenceschopnosti firmy Nelan spol. s r.o.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Karlovarský kraj

  • Program

    Program rozvoje konkurenceschopnosti Karlovarského kraje - Inovační vouchery

  • Veřejná soutěž

    Inovační vouchery KVK 1 (SKKV201200001)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    264/2012

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Market analysis and proposal of appropriate marketing strategies for increasing of competitiveness of the company Nelan spol. s r.o.

  • Anotace anglicky

    The project aims are increasing the competitiveness of the firm Nelan spol. s r.o. and enlarging segments of customers, which should be achieved through the analysis of external elements of the environment and a questionnaire survey. Therefore is the first project objective the creation of the analysis of external elements and the proposal of appropriate marketing strategies. Subsequently gained knowledge should help to increase (or at least sustain) sales of the firm, which concludes into increase (sustaining) of employess and further development of production technology.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    IN - Inovace

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Získané znalosti firmě pomohly k lepší orientaci na zákazníky, vylepšení marketingové komunikace a mohou případně i napomoci objevit nové trhy. V konečném důsledku by pak získané znalosti měly přispět ke zvýšení (či alespoň zachování) tržeb firmy, které?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 5. 2012

  • Ukončení řešení

    30. 9. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    11. 6. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-KKV-UE-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    17. 5. 2013

Finance

  • Celkové uznané náklady

    150 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    150 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč