Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice

Cíle projektu

Současná praxe nekriticky přejímá paradigmata západního marketingu.To snižuje efektivnost hospodářské činnosti u zahraničních i tuzemských firem. Poslání projektu je vytvořit pro zahraničí i české firmy poznatkovou základnu o specifikovaných podmínkách transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového managementu a ve stavebnicové formě dílčí metodikystrategického marketingu, investičního marketingu, tvorby výrobkové a sortimentní koncepce a metodiky aplikace jednotlivých prvků marketingového mixu.Navrhovatel zorganizoval ještě v době totality první marketingový seminář a výuku marketingu po roce 1989. Pro zahraniční firmy vypracoval šest marketingových studií. Dílčí studie řešení byly vypracovány v letech 1991 - 93 Evropskou školu managementu Paříž, Berlín, Oxford, Matrid a univerzitou v Kasselu.

Klíčová slova

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Vysoké učení technické v Brně / Fakulta technologická ve Zlíně

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Transformation Marketing-Methology of Impementation of Marketing and Marketing Management in Privatizated Firms in Czech Republic

  • Anotace anglicky

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    50201 - Economic Theory
    50202 - Applied Economics, Econometrics
    50203 - Industrial relations
    50204 - Business and management
    50205 - Accounting
    50206 - Finance

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1995

  • Ukončení řešení

    1. 1. 1997

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/1997/GA0/GA07GA/V/9:7

  • Datum dodání záznamu

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 572 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 572 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč

Základní informace

Uznané náklady

1 572 tis. Kč

Statní podpora

1 572 tis. Kč

100%


Poskytovatel

Grantová agentura České republiky

CEP

AH - Ekonomie

Doba řešení

01. 01. 1995 - 01. 01. 1997