Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
WB-22-05

Marketingový management obcí, měst a regionů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo pro místní rozvoj

  • Program

    Výzkum pro potřeby regionů

  • Veřejná soutěž

    Výzkum pro potřeby regionů 2 (SMMR20050002)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Marketing management of communities, towns and regions.

  • Anotace anglicky

    The project critically evaluates current situation in the field of municipality, city and regional management in the Czech Republic. The knowledge of marketing management of municipalities is recommended and its implementation should be ensured. The mosteffective tools for reaching the goal of the project are: printed Handbook for Practicioners, workshop, conference, articles and presentations on www.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - vedlejší obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - další vedlejší obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory<br>50702 - Urban studies (planning and development)<br>50703 - Transport planning and social aspects of transport (transport engineering to be 2.1)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešení probíhalo v souladu s plánem. Výsledky jsou kvalitní a jsou využitelné jak pro jednotlivé municipality, tak jsou vhodným podkladem pro rozšíření studijního oboru Marketing, management se státní správě a samosprávě.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2006

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP07-MMR-WB-U/03:1

  • Datum dodání záznamu

    22. 6. 2007

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 158 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 158 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč