Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Evaluative Educational Researches and their Methods

  • Anotace anglicky

    The project is a contribution to improve the standard of Czech research in the field of pedagogical science. We would like to achieve this by implementation of so-called evaluative and methodological researches. We will study (besides of particular fields of educational reality) also the theoretical and practical characteristics of the used research methods. The evaluative educational research will concentrate on evaluation of important aspects of educational and school reality, as for example: evaluation of educative and educational activities outcomes of schools and teachers, evaluation of teaching processes, evaluation of educational programmes, etc. In the methodological research extra attention will be paid to characteristics of the measuring process (metha-measurements). We will particularly study the problems of validity of the used methods, their reliability, accuracy, limits and possible qualifications of interpretation of the results we will obtain, etc. Obtainment of

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum

  • CEP - další vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    10103 - Statistics and probability<br>50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledky řešení  lze rozdělit do dvou oblastí: Realizované evaluační výzkumy. Byly realizovány pedagogické výzkumy, které se zaměřovaly na evaluaci některých důležitých stránek edukační reality, např.:Evaluace školního klimatu. Měření vědomostí žáků a st

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 601 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 266 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    1 335 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč