Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/05/0188

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education

  • Anotace anglicky

    The paradigm of the constructivism theory starts to infiltrate into the thinking process of science education. The perception of cognition as a construct activity relates both to cognitive activity of a pupil and to a teacher of science subjects or researches in the didactics fields of science subjects. The fundamental resource is comprehension of scientific vision and students´ conception (preconceptions) as an equal sources for reconstruction the content structure. The goal of the project it to develop constructivist approaches to the field of Physics, Chemistry and Biology instruction, and to increase the scientific and research potential for particular field of didactics. One of the main outcomes will be the model of perspective system of didacticsfor Physics, Chemistry and Biology instruction at primary schools and appropriate model for pre-graduate preparation of teachers for this integrate education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Všechny cíle projektu byly splněny. Pro další výzkum bude mít význam Bibliografie publikací, která uvádí dostupnou literaturu k danému tématu v jazyku českém, slovenském, německém a anglickém. Teoretická východiska konstruktivismu a jejich aplikace jsou

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 497 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 427 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    105 tis. Kč