Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obsahová dimenze kurikula základní školy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/05/0246

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Content Dimension of Basic School Curriculum

  • Anotace anglicky

    The project The Content Dimension of Basic School Curriculum aims at the analysis of the demands on educational content, in particular on the level of the basic school leaver. The topic is examined from the point of view of the subsequent schools and also from the point of view of the society's expectations. The project is based on the presupposition that basic school curriculum should not be primarily determined according to scientific fields, but that the needs and possibilities of pupils of that ageshould be taken into account. In this project, methodologists are involved who examine the topic in the light of their fields, and psychologists, who study the process of learning. To deal with the project, quantitative approach (lesson analyses, curricular document analysis, textbook analyses, questionnaires) as well as qualitative one (participative observation in schools, case studies) will be involved. In the course of this project, seminars and conferences will be organised, theoretical

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Cílů formulovaných při zahájení projektu bylo dosaženo, a to díky početnému týmu řešitelů, aktivní podpoře dalších odborníků a učitelů z participujících škol. 1) Výběr učiva pro ZŠ byl posouzen na základě modelu kurikula a prakticky analyzován v souvislo

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 045 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 045 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč