Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní podvýkonnost v kontextu depresivní symptomatiky u dětí ve věku 9-11 let

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/05/0915

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    School Underachievement within Context of Depressive Symptoms in Children Aged 9-11

  • Anotace anglicky

    The project is focused on examining school underachievement within context of depressive symptoms in children aged 9-11. Quantitative approach will be combined with qualitative methods. In the first phase of the project, hypotheses on relationships amongdepressive symptoms measured by CDI (adaptation of Beck Depression Inventory), intelligence measured by PDW (adaptation of WISC-R) and school grades will be tested on a random sample of 700 Prague children. Normally achieving children and underachieverswill be compared. On the basis of this analysis and theoretical preparations a specific qualitative methodology will be designed for complex examination of relationships between underachievement and depressive symptoms, as well as for mapping personality, family and peer factors that may play important role in these relationships. In the second phase of the project, underachievers from a random sample of 180 schoolchildren will be assessed using the qualitative methodology. Their teachers

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt sledoval vztahy mezi školní podvýkonností (a sníženým školním výkonem obecně), inteligencí a depresivní symptomatikou u dětí ve věku 9 až 11 let. Výzkumný soubor tvořilo 814 dětí z 16-ti pražských základních škol. Proměnné byly registrovány pomoc

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    395 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    395 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč