Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/07/0806
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Small Schools with Composite Classes in Czech Republic: Analysis of Current Situation and Futher Dvelopment Potentials
Anotace anglicky
The Project will be focused on small schools with composite classes, which are specific institutions in primary education. The aim is to identify main conditions of their existence and look for potentials of their further development. Within small schools, we will pursue specific features of small school managing with connection to specific features of small school educaation. Furthmore, we will aim at external conditions, i. d. in particular legislation, economical conditions, demographic factorsand local conditions. As for methodology, the Project will be built on the existing theoretical knowledge of the issue both in Czech and foreign resources. In pursuit of the research aim, we will analyse legislative documents and carry out social-demographic analysis of rural areas, where small schools are typical. As for empirical part of the Project, the crucial point will be the questionnaire reasearch aimed at directors of small schools and chairmen of parish councils. The data will be
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Obsahové i formální úkoly a základní cíle byly ve zpracování projektu splněny. Tematika málotřídních škol je velmi aktuální, u nás málo rozpracovávána. Řešitelé projektu čerpají nejn z naší dostupné literatury, současných zkušeností těchto typů škol, ale
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2007
Ukončení řešení
31. 12. 2009
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
22. 4. 2009
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP10-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 1. 2015
Finance
Celkové uznané náklady
1 823 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 823 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč