Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/07/0806

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Small Schools with Composite Classes in Czech Republic: Analysis of Current Situation and Futher Dvelopment Potentials

  • Anotace anglicky

    The Project will be focused on small schools with composite classes, which are specific institutions in primary education. The aim is to identify main conditions of their existence and look for potentials of their further development. Within small schools, we will pursue specific features of small school managing with connection to specific features of small school educaation. Furthmore, we will aim at external conditions, i. d. in particular legislation, economical conditions, demographic factorsand local conditions. As for methodology, the Project will be built on the existing theoretical knowledge of the issue both in Czech and foreign resources. In pursuit of the research aim, we will analyse legislative documents and carry out social-demographic analysis of rural areas, where small schools are typical. As for empirical part of the Project, the crucial point will be the questionnaire reasearch aimed at directors of small schools and chairmen of parish councils. The data will be

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Obsahové i formální úkoly a základní cíle byly ve zpracování projektu splněny. Tematika málotřídních škol je velmi aktuální, u nás málo rozpracovávána. Řešitelé projektu čerpají nejn z naší dostupné literatury, současných zkušeností těchto typů škol, ale

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 4. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    22. 1. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 823 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 823 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč