Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 3 (SGA02003GA1PD)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Information and communication techologies and school culture. Towards the role of information and communication technologies

  • Anotace anglicky

    The project deals with the relationship between information and communication technologies in school development and culture. The author aims to establish how information technology (IT) influences the culture of Czech schools and its main fields anddemonstrations. The goal of the project is to identify the role that IT plays in contemporary Czech schools and its culture and farther development. Furthermore, it concentrates on the potential of IT in school development and on the possibilities ofidentifying negative impacts of IT on school cultural development. In identifying the needs of schools and the theoretical study of the field, certain recommendations for schools and for broader educational policy will be proposed. These will beconcentrated notonly at a particular school level but will also cover all the relevant subjects of educational systems, including the broader school context. The results of the literature study, as well as the results of empirical research will be

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy. Naplnění cílů projektu lze shrnout do několika oblastí. V teoretické rovině výsledky rozvíjejí dosavadní stav poznání pro

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2003

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2005

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP06-GA0-GP-U/06:6

  • Datum dodání záznamu

    19. 5. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    489 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    489 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč