Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita
Druh soutěže
—
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Development of activity, independence and creativity of pupils
Anotace anglicky
The idea of optimal development of pupils´ and teachers´ personalities, and especially their creativity, is again in the limelight within the bounds of the Czech school transformation. Although an intensive attention was paid to these question for several decades abroad, the Czech pedagogy is interested in these questions only a little. The project concentrates on partial elimination of the deficit and that is why the aim is to clear out all the conditions and ways of development of the activity, independence and creativity of pupils, based on detailed analysis of results obtained, based on own researches and using the experience of innovative teachers. A close co-operation of specialists in pedagogy and psychologists represents an important feature ofthe project. The results should be as follows : working out the ways of implementation of gradual development of independence and creativity of pupils, including thecreativity stimulation programmes designs, sable by teachers in their everyday activitie
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
1. Odborně pedagogickým přístupem je zkoumána aktivita, samostatnost a tvořivost žáka. V této oblasti přináší projekt nové poznatky. 2. Byl vypracován model tvořivého učitele a žáka. Byla navržena koncepce tvořivé školy - viz. závěrečná karta. 3. Projekt
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 1996
Ukončení řešení
1. 1. 1998
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/1999/GA0/GA09GA/V/6:6
Datum dodání záznamu
—
Finance
Celkové uznané náklady
866 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
866 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč