Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development of activity, independence and creativity of pupils

  • Anotace anglicky

    The idea of optimal development of pupils´ and teachers´ personalities, and especially their creativity, is again in the limelight within the bounds of the Czech school transformation. Although an intensive attention was paid to these question for several decades abroad, the Czech pedagogy is interested in these questions only a little. The project concentrates on partial elimination of the deficit and that is why the aim is to clear out all the conditions and ways of development of the activity, independence and creativity of pupils, based on detailed analysis of results obtained, based on own researches and using the experience of innovative teachers. A close co-operation of specialists in pedagogy and psychologists represents an important feature ofthe project. The results should be as follows : working out the ways of implementation of gradual development of independence and creativity of pupils, including thecreativity stimulation programmes designs, sable by teachers in their everyday activitie

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    1. Odborně pedagogickým přístupem je zkoumána aktivita, samostatnost a tvořivost žáka. V této oblasti přináší projekt nové poznatky. 2. Byl vypracován model tvořivého učitele a žáka. Byla navržena koncepce tvořivé školy - viz. závěrečná karta. 3. Projekt

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1996

  • Ukončení řešení

    1. 1. 1998

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/1999/GA0/GA09GA/V/6:6

  • Datum dodání záznamu

Finance

  • Celkové uznané náklady

    866 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    866 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč