Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní hodnocení a klasifikace a jejich výpovědní hodnota

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    School evolution and classification and their comprehension

  • Anotace anglicky

    Aim of our research project is to rate the informative value of school classification (assessment by marks) of pupils at the primary and secondary schools in the present. We will carry out factor (confirmative) analysis and we will specify optimum numberof factors, which can to explain variance of classification at the individual schools. Realization our intention (which was not meantime curry out in Czech Republic) will contribute for complex view on school classification (assessment by marks). Clasification used to be sometimes refused as "out-of-date", "unmotivate" and incommensurate manner of school assessment. Another aim of our research project is to find opinions of teachers and pupils about principal form of school assessment, it is verbal assessment and classic assessment by marks (school classification). In this part of our research project we suppose close co-operation with fellow workers in grant MSMT RS 98 012 "Evaluation of the results of schools in noncognitive area at the pu

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešení projektu "Školní hodnocení a klasifikace a jejich výpovědní hodnota" má velký odborný přínos, protože reflektuje komplikovaný pedagogický problém empirickým výzkumem. Výsledky výzkumu jsou přehledně zpracovány a dokumentovány. Autor prezentoval sv

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1998

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2000

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2001/GA0/GA01GA/U/N/9:4

  • Datum dodání záznamu

Finance

  • Celkové uznané náklady

    366 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    350 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč