Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Název projektu: Autorita a proměny jejího pojetí v edukačním prostředí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-10-0796

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    NEW: Authority and Alternation of its Concept in Educational Enviroment

  • Anotace anglicky

    The presented research project´s objective is to analyze broader pedagogical, psychological and partially sociological relations of the studied issues, to compare the definition of the authority´s content, to find out the relationships between the authority, education and training (both children and adolescents  in the environment of families and schools and also of adults in a professional environment and in conjunction  with selected aspects of the lifelong learning). The research survey  ( extensiveand intensive research design) will be effected on  a group of pupils  and students, pedagogues and adults in the Czech Republic, Slovakia, Poland, Germany, Japan and Taiwan. A form of quantitative research  will be used for the survey of relativizationimpacts on value preferences and leisure time activities of children adolescents and adults. The authority issue in the context of self-control, self-discipline, value preferences and responsible behaviour of nowadays people is perceived up-to-date  notonly in the Czech republic. For that reason we decided to accomplish  the presented project  in cooperation with experts from abroad.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Odborný přínos projektu odpovídá skutečnosti, že šlo o poměrně rozsáhlý projekt řešený v mezinárodní spolupráci. Řešení projektu bylo pojato mezioborově, takže projekt pokrýval nejen pedagogickou, ale i sociologickou a psychologickou problematiku. Těmto?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-GA0-GA-U/02:3

  • Datum dodání záznamu

    17. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 964 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 964 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč