Název projektu: Autorita a proměny jejího pojetí v edukačním prostředí
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
P407-10-0796
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
NEW: Authority and Alternation of its Concept in Educational Enviroment
Anotace anglicky
The presented research project´s objective is to analyze broader pedagogical, psychological and partially sociological relations of the studied issues, to compare the definition of the authority´s content, to find out the relationships between the authority, education and training (both children and adolescents in the environment of families and schools and also of adults in a professional environment and in conjunction with selected aspects of the lifelong learning). The research survey ( extensiveand intensive research design) will be effected on a group of pupils and students, pedagogues and adults in the Czech Republic, Slovakia, Poland, Germany, Japan and Taiwan. A form of quantitative research will be used for the survey of relativizationimpacts on value preferences and leisure time activities of children adolescents and adults. The authority issue in the context of self-control, self-discipline, value preferences and responsible behaviour of nowadays people is perceived up-to-date notonly in the Czech republic. For that reason we decided to accomplish the presented project in cooperation with experts from abroad.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - další vedlejší obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Odborný přínos projektu odpovídá skutečnosti, že šlo o poměrně rozsáhlý projekt řešený v mezinárodní spolupráci. Řešení projektu bylo pojato mezioborově, takže projekt pokrýval nejen pedagogickou, ale i sociologickou a psychologickou problematiku. Těmto?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2010
Ukončení řešení
31. 12. 2012
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
1. 4. 2012
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP13-GA0-GA-U/02:3
Datum dodání záznamu
17. 5. 2016
Finance
Celkové uznané náklady
1 964 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 964 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč