Relativizace autority a její dopady na současnou mládež
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 2 (SGA02003GA-ST)
Hlavní účastníci
Univerzita Karlova / Filozofická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Authority Made Relative and its Impact on the Contemporary Young People
Anotace anglicky
The project is proposed in relation to the results of the grant target of the Charles University (No. 7085) where the selected theoretic bases of the complex authority phenomenon were elaborated. The goal of the presented research project is to analysebroader pedagogical and psychological connotation of the problems observed, to analyse the determination of the content of the authority ( from the historical and contemporary point of view) and map the important context between the authority andeducation.Attention will be paid to the research review ( extensive and intensive form) which will be realized on a research sample of teachers and students of secondary schools in the Czech Republic, Poland and Germany. To the main targets of thecomparative research belongs in particular clarification of the authority conception of the teacher's personality from the students and teachers point of view. They will be observed in the form of an intensive type of investigation together with the
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt vznikl v návaznosti na výsledky grantového úkolu Univerzity Karlovy (č. 7085), který rozpracoval vybraná teoretická východiska komplexního fenoménu autority. Ukončený výzkumný projekt si kladl za cíl analyzovat širší pedagogicko psychologické ko
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2003
Ukončení řešení
1. 1. 2005
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP06-GA0-GA-U/07:6
Datum dodání záznamu
15. 1. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
1 173 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 173 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč