Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Relativizace autority a její dopady na současnou mládež

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 2 (SGA02003GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Authority Made Relative and its Impact on the Contemporary Young People

  • Anotace anglicky

    The project is proposed in relation to the results of the grant target of the Charles University (No. 7085) where the selected theoretic bases of the complex authority phenomenon were elaborated. The goal of the presented research project is to analysebroader pedagogical and psychological connotation of the problems observed, to analyse the determination of the content of the authority ( from the historical and contemporary point of view) and map the important context between the authority andeducation.Attention will be paid to the research review ( extensive and intensive form) which will be realized on a research sample of teachers and students of secondary schools in the Czech Republic, Poland and Germany. To the main targets of thecomparative research belongs in particular clarification of the authority conception of the teacher's personality from the students and teachers point of view. They will be observed in the form of an intensive type of investigation together with the

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt vznikl v návaznosti na výsledky grantového úkolu Univerzity Karlovy (č. 7085), který rozpracoval vybraná teoretická východiska komplexního fenoménu autority. Ukončený  výzkumný projekt si kladl za cíl analyzovat širší pedagogicko psychologické ko

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2003

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2005

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP06-GA0-GA-U/07:6

  • Datum dodání záznamu

    15. 1. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 173 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 173 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč