Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-10-1197

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Processes of organizational learning and their leadership and management in schools

  • Anotace anglicky

    The project elaborates the subject matter of organizational learning and its leadership and management in schools. In the theoretical dimension, the project will define the theory of organizational learning in schools while in the empirical it will contribute to the understanding of the current reality of organizational learning in Czech schools, with regard to the variety of its forms and the relevance for the key process of school operation, namely teaching and pupils? learning. The opening stage is oriented on the theoretical elaboration of the subject, thus how it is defined and developed and what has so far been known about the reality of organizational learning in schools. In stage two, empirical research will be carried out in basic schools, aimed at the complete description and explanation of the processes of organizational learning. Stage three will lie in a quantitative survey focusing on the verification and quantification of results of the qualitative stage. The project outcome will consist of published theoretical texts, research reports, and a summarizing monography.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt přináší cenné poznatky o organizačním učení pracovníků škol. Výsledky projektu zřejmě odpovídají údajům uváděným řešitelem. Do jisté míry mohou být podnětné pro širší oblast managementu lidských zdrojů. Výstupy grantu jsou jistě kvalitní, počet ?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-GA0-GA-U/02:3

  • Datum dodání záznamu

    17. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 810 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 810 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč