Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 14 (SGA02011GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-11-0321

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Multilingualism in Czech Schools: teaching and learning German after English

  • Anotace anglicky

    One of the key objectives of the current European and national language education is multilingualism, that is the ability to speak at least two foreign languages in addition to the mother tongue. This situation makes new demands on the professional competence of foreign language teachers who implement the concept of multilingualism in educational practice. The proposed project aims to provide a diversified and deeper insight into the theory and practice of multilingualism on the theoretical and empirical level using the example of teaching German as a second foreign language after English in the sociocultural and language environment of Czech schools. Research surveys will be carried out combining qualitative and quantitative methods, theoretical and empirical research in pedagogy and psycholinguistics.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl řešen v souladu s návrhem teoretických výzkumem (kterým řešitelský tým syntetizoval poznatky z oblasti učení a vyučování cizím jazykům) a empirickým šetřením (to se opíralo o originální metodický postup při zkoumání vícejazyčné produkce textů). Výsledky projektu byly publikovány ve 3 monografiích a odpovídají stanoveným cílům i možnostem řešitelského týmu.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    8. 12. 2014

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2014

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP15-GA0-GA-U/01:2

  • Datum dodání záznamu

    30. 9. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 846 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 846 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč