Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza informační gramotnosti VŠ studentů učitelství a metodika evaluace jejich výstupní úrovně

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 4 (SGA02003GA2PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The analysis of information technology literacy of students of teacher education and the methodology of evaluation of achieved standards

  • Anotace anglicky

    The researched is based on the current situation, where any complex methodology of evaluation of information technology literacy in relation to university teaching of a wide spectrum of subjects related to information technology (both at the entry and agraduate levels) has not as yet been developed. The currently used methods of evaluation deal with this problematic only partially (they typically deal only with isolated aspects of IT, proposed solutions tend to be too much dependent on the use of specific applications, or are not systemically integrated /the relationship between the general IT literacy and the results of these tests is not clear/ , are purely technical solutions without taking into account adequate pedagogical approaches, and so on).What is more, because of the need to supply Czech schools with quality educated teachers in the area of IT, it is vitally important that the IT literacy includes pedagogical competence as well.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • CEP - další vedlejší obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20204 - Robotics and automatic control<br>20205 - Automation and control systems<br>20206 - Computer hardware and architecture<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt "Analýza informační gramotnosti VŠ studentů učitelství a metodika evaluace jejich výstupní úrovně" znamenal pro řešitelské pracoviště umožnění významným způsobem rozkrýt širší souvislosti problematiky testování uživatelské informační gramotnosti

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2003

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2006

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP07-GA0-GP-U/03:2

  • Datum dodání záznamu

    16. 10. 2007

Finance

  • Celkové uznané náklady

    775 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    775 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč