Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determinanty rozvoje multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 12 (SGA02012GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-12-P196

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development Determinants of Multicultural Competence in Students of Helping Professions

  • Anotace anglicky

    Project is focused on problematic of multicultural competence. This theme is not systematically empirically worked up in the Czech pedagogy so far. Although multicultural competence represents important part of multicultural education theory. In the Czech environment we miss empirical data and outcomes which create scholarly platform for development of multicultural education as a pedagogical discipline or an academic discipline. Our effort is explicit definition of multicultural competence and its components, creation of multicultural competence measuring tool, multicultural competence determinants identification and consequently creation of valid multicultural competence model. We will pay attention to discover correlations among component parts of the model which we understand as determinants of multicultural competence development. Created multicultural competence model including its component parts will serve for quality improving of education helping professions? students (especially pedagogical, social and health care professions).

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt přinesl nový ověřený model rozvoje mulitkulturní kompetence studentů pomáhajících profesí. Hlavním výstupem je odborná publikace, výsledek typu Jsc. Jeden Imp článek je uznán jako výstup kategorie D. Publikační cíle projektu nebyly splněny a něk?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2012

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2014

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    17. 3. 2014

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP15-GA0-GP-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    6. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    388 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    388 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč