Determinanty rozvoje multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 12 (SGA02012GA1PD)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
P407-12-P196
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Development Determinants of Multicultural Competence in Students of Helping Professions
Anotace anglicky
Project is focused on problematic of multicultural competence. This theme is not systematically empirically worked up in the Czech pedagogy so far. Although multicultural competence represents important part of multicultural education theory. In the Czech environment we miss empirical data and outcomes which create scholarly platform for development of multicultural education as a pedagogical discipline or an academic discipline. Our effort is explicit definition of multicultural competence and its components, creation of multicultural competence measuring tool, multicultural competence determinants identification and consequently creation of valid multicultural competence model. We will pay attention to discover correlations among component parts of the model which we understand as determinants of multicultural competence development. Created multicultural competence model including its component parts will serve for quality improving of education helping professions? students (especially pedagogical, social and health care professions).
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt přinesl nový ověřený model rozvoje mulitkulturní kompetence studentů pomáhajících profesí. Hlavním výstupem je odborná publikace, výsledek typu Jsc. Jeden Imp článek je uznán jako výstup kategorie D. Publikační cíle projektu nebyly splněny a něk?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2012
Ukončení řešení
31. 12. 2014
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
17. 3. 2014
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP15-GA0-GP-U/02:2
Datum dodání záznamu
6. 5. 2016
Finance
Celkové uznané náklady
388 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
388 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč