Společenské změny a škola: spolupráce učitelů jako klíčový faktor autonomního rozvoje školy
Cíle projektu
Navržený projekt je zaměřen na výzkum problematiky spolupráce učitelů a dalších pedagogických pracovníků ve škole jako klíčového faktoru vnitřního rozvoje škol. Po teoretické analýze zahraničních zkušeností se autoři hodlají zaměřit na situaci v našich školách, zkoumat současný stav rozvoje spolupráce učitelů a dalších pedagogických pracovníků školy, jejich vnímání a očekávání ve vztahu k takové spolupráci ve škole. Autoři dále mají v úmyslu identifikovat úspěšně uplatňované formy spolupráce ve škole akonečně formulovat obecné podmínky a mechanismy jejich zavádění do škol.
Klíčová slova
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program
Resortní výzkum Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
PhDr. Milan Pol, CSc.
Druh soutěže
—
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Social changes and the school: teachers collaboration as a key factor of the autonomous school development
Anotace anglicky
x
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AE - Řízení, správa a administrativa
CEP - vedlejší obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - další vedlejší obor
AN - Psychologie
OECD FORD - odpovídající obory
(dle převodníku)50101 - Psychology (including human - machine relations)
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
50103 - Cognitive sciences
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
50602 - Public administration
50603 - Organisation theory
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Cílem bylo zmapovat zahraniční literaturu v oblasti kooperativní práce ve školách a identifikovat úspěšné praktiky v zahraničí a nabídnout je u nás. Výhledově lze navázat spolupráci se školami, které mají zájem o kooperativní práci.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 1997
Ukončení řešení
1. 1. 1998
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2000/MSM/MSM0RS/U/2:1
Datum dodání záznamu
—
Finance
Celkové uznané náklady
184 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
184 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
184 tis. Kč
Statní podpora
184 tis. Kč
100%
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
CEP
AE - Řízení, správa a administrativa
Doba řešení
01. 01. 1997 - 01. 01. 1998