Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Doktorské granty

  • Veřejná soutěž

    Doktorské granty 4 (SGA02009GA-DG)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/09/H040

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    School: Research of Internal Processes and External Conditions of its Functioning

  • Anotace anglicky

    The goal of the project being proposed is support to research by PhD students in broadly conceived educational sciences, focused on the important topic of school and some other closely related issues. The project focuses on the macro- as well as micro-level of school operation, namely school management and decision-making, selected school-life rituals, the culture of key processes in school, the developmental potential regarding students? ability to control their learning, pupils? participation in self-governance, and the relation between school work and aesthetic education. The project also focuses on teachers: on their career development through school curricula planning, processes of achieving high standards of pedagogical work, and, last but not least, the issue of teacher?s identity. By combining approaches originating in basic and applied disciplines in educational studies with approaches used in borderline disciplines, the broad educational research undertaken within the project is expected toprovide the discourse on school with new perspectives. The participants are expected to publish both individually and in teams and a wide cooperation with a number of academic and research institutions is envisioned as a part of the PhD students? mobility and further career growth.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Doktorský projekt zcela naplnil předpokládané výsledky, byla zkvalitněna metodologická a vědecká průprava doktorandů v oboru Pedagogika: v rámci projektu bylo publikováno na 120 výstupů (časopisy, odborné publikace, sborníky, konference u nás i v zahran?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2009

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    30. 3. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-GA0-GD-U/01:2

  • Datum dodání záznamu

    27. 1. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 987 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 987 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč