Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TG03020004

Včelka - adaptivní osobní trenér čtení pomáhájící i studentům s dyslexií

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program aplikovaného výzkumu, experimentálního vývoje a inovací GAMA

  • Veřejná soutěž

    GAMA 6 - Seal of Excelence 3 (STA02018TG030)

  • Hlavní účastníci

    Levebee s.r.o.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    2018TG03020004

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Levebee - adaptive individual reading coach helping students with dyslexia

  • Anotace anglicky

    Levebee helps to children with reading difficulties (including dyslexia), to children starting to read, to foreign students with a local reading language and partially also to stroke patients. Levebee provides exercises selected and tailored to each reader individually and keeps adjusting the content to a student’s progress. Thanks to adaptive learning features, Levebee greatly improves effectiveness of help provided to children with all kinds of reading difficulties. The methodology can be used in other transparent languages, e.g. Polish, German, Italian, Spanish and more. Methodology, marketing and b.strategies applied originally in the Czech Republic are now to be replicated and tested in Poland. By the end of the pilot, we expect to create a detailed reusable step-by-step plan for launching a new language version of the app. With the help of the GAMA program we plan to create and test the app also in Germany in 2018/2019 and later in other European countries.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt naplnil všechny aktivity, ke kterým se zavázal a výstupem je studie proveditelnosti.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 7. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2018

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2018

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP19-TA0-TG-U/03:1

  • Datum dodání záznamu

    5. 6. 2019

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 596 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    878 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    718 tis. Kč