Rozvoj digitálních kompetencí učitelů společenskovědních předmětů na středních odborných školách
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ETA 1 (STA02018TL010)
Hlavní účastníci
České vysoké učení technické v Praze / Masarykův ústav vyšších studií
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL01000192 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Development of digital competences of teachers of social sciences at secondary vocational schools
Anotace anglicky
The aim is to contribute to the solution of the actual problem of insufficiently developed digital competences of teachers of humanities and social sciences at the secondary vocational education. If these teachers are not digitally competent, they will not be able to develop pupils' digital competence, which will negatively impact their employability on the labor market in terms of transition to industry 4.0, readiness for further professional education and the ability to participate in lifelong learning. Respondents will increase digital competencies to be able to handle the demands of digital education paradigma. In cooperation with NÚV as an application guarantor no1., the results will be transformed so that they can be applied to the system of continuing education of pedagogical staff.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
OECD FORD - hlavní obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - vedlejší obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
OECD FORD - další vedlejší obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Oponentní komise se shodla, že projekt uspěl podle zadání. Příjemci dodali nad rámec povinných výstupů celou řadu dalších publikací, kterými prokázali vysokou motivaci a angažovanost při řešení projektu. Zároveň ale žádný z výstupů z hlediska kvality resp. impaktu významně nepřekračuje úroveň výstupů avizovaných v projektové žádosti. Příjemci jednoznačně splnili požadované výstupy.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 2. 2018
Ukončení řešení
28. 2. 2021
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2021
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP22-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
30. 6. 2022
Finance
Celkové uznané náklady
3 416 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 733 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
683 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč