Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL02000561

Vývoj nástrojů pro predikci školní úspěšnosti v předškolním věku: Index kumulativního rizika a Screening afektivních a kognitivních funkcí formou interaktivních počítačových her

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 2 (STA02018TL020)

  • Hlavní účastníci

    Národní ústav duševního zdraví

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL02000561 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development of tools for predicting school success at pre-school age: the Cumulative Risk Index and Screening of affective and cognitive functions using interactive computer games

  • Anotace anglicky

    Purpose of the project is to create a tool for detecting risk of school failure in preschool children (at the age of 5), which will also allow identification of areas for possible pedagogical, psychological or socio-pedagogical intervention. The aims of the proposed project: a) Develop a Cumulative Risk Index of School Failure to identify such risk at pre-school age. b) Develop a series of tests of cognitive functions, social cognition, and affective functions in the form of interactive computer games. c) Analyze the relationship between the cognitive functions and results of Cumulative Risk Index and school performance. d) Analyze the predictive validity of the Cumulative Risk Index in relation to the assessment of child's school performance and its adaptation to school by a teacher

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50103 - Cognitive sciences

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    6 389 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 318 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 966 tis. Kč