Vývoj nástrojů pro predikci školní úspěšnosti v předškolním věku: Index kumulativního rizika a Screening afektivních a kognitivních funkcí formou interaktivních počítačových her
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ETA 2 (STA02018TL020)
Hlavní účastníci
Národní ústav duševního zdraví
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL02000561 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Development of tools for predicting school success at pre-school age: the Cumulative Risk Index and Screening of affective and cognitive functions using interactive computer games
Anotace anglicky
Purpose of the project is to create a tool for detecting risk of school failure in preschool children (at the age of 5), which will also allow identification of areas for possible pedagogical, psychological or socio-pedagogical intervention. The aims of the proposed project: a) Develop a Cumulative Risk Index of School Failure to identify such risk at pre-school age. b) Develop a series of tests of cognitive functions, social cognition, and affective functions in the form of interactive computer games. c) Analyze the relationship between the cognitive functions and results of Cumulative Risk Index and school performance. d) Analyze the predictive validity of the Cumulative Risk Index in relation to the assessment of child's school performance and its adaptation to school by a teacher
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
OECD FORD - vedlejší obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - další vedlejší obor
50103 - Cognitive sciences
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2019
Ukončení řešení
31. 12. 2022
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2022
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP23-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
30. 6. 2023
Finance
Celkové uznané náklady
6 389 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
4 318 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
1 966 tis. Kč