Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL03000425

3D tisk a jeho uplatnění na základních a středních školách

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ÉTA 3 (STA02019TL030)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL03000425 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    3D printing and its applications in primary and secondary schools

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to use potential of 3D printing to increase the quality of the educational process and to increase the level of education of teachers and pupils in this area in order to increase their pedagogical and didactic competences. 3D printing offers a huge pedagogical potential, which is currently not utilized primarily due to the lack of available quality methodological materials. We want to create a methodology how to apply 3D printing at schools and how to effectively involve it in teaching. We want to show the possibilities of technology in specific areas by creating new teaching aids - “from teachers to teachers”. We will create high-quality, generic content for 3D printing technology with a primary focus on learning support, with guaranteed educational added value.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 6. 2020

  • Ukončení řešení

    31. 5. 2023

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-TA0-TL-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    12 966 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    10 013 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    2 595 tis. Kč