Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
8J23AT010

Efektivnější STEAM vzdělávání za využití moderních technologií

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Podpora mobility výzkumných pracovníků a pracovnic v rámci mezinárodní spolupráce ve VaVaI

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    M2 - Mezinárodní spolupráce

  • Číslo smlouvy

    neníznámo

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    More effective STEAM education with new technologies (MEEWNT)

  • Anotace anglicky

    The main goals of this project are: to identify the factors influencing the increase of information awareness and literacy in the educational system of Austria and the Czech Republic; identify constructs that influence the application of new technology technologies (e.g., augmented / virtual reality, artificial intelligence, 3D printing) in STEAM education in Austria and the Czech Republic. The main goal is divided into several sub-goals, and they are: 1. Identify the factors influencing the acceptance and application of modern educational technologies (e.g. augmented / virtual reality, artificial intelligence, 3D printing) by teachers in primary schools in Austria and the Czech Republic; 2. Identify the factors influencing the acceptance and application of modern educational technologies (e.g., augmented / virtual reality, artificial intelligence, 3D printing) by primary and secondary school teachers in Austria and the Czech Republic; 3. Identify the factors influencing the acceptance and application of modern educational technologies (e.g., augmented / virtual reality, artificial intelligence, 3D printing) by students and teachers at universities in Austria and Czech Republic; 4. Develop a list of recommendations for teachers, policymakers, and developers on the support needed by teachers in primary and secondary schools, as well as universities in Austria and Czech Republic, to successfully use modern educational technologies (augmented / virtual reality, artificial intelligence, artificial intelligence, 3D printing) in teaching.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2023

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2024

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    14. 2. 2024

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-MSM-8J-R

  • Datum dodání záznamu

    19. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    92 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    92 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč