Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ01000106

Program sociálně emočního učení – vývoj a implementace komplexní podpory duševního zdraví dětí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02023TQ010

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ01000106 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Social Emotional Learning Program – Development and Implementation of Comprehensive Mental Health Support for Children

  • Anotace anglicky

    The project aims to significantly support children's mental health in schools and expand the knowledge and skills of students of education and teachers in practice through the development and pilot testing of a comprehensive support for children's mental health in the school environment. The proposed social-emotional learning (SEL) programme will include a certified SEL methodology, educational materials for students of education and an accredited in-service training course for pedagogical staff focused on SEL. The project will be guided by empirically validated methods of behavioural science and will create an innovative school-based programme that will be available to schools to meet the objectives of the Framework Educational Programme and Strategy of Czech Educational Policy 2030+.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2023

  • Ukončení řešení

    30. 9. 2026

  • Poslední stav řešení

    B - Běžící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    30. 10. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    7 122 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    5 698 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 424 tis. Kč