Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ23000237

Biologické invaze jako edukační téma výchovy k udržitelné budoucnosti

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02025TQ230

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ23000237 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Biological invasions as a teaching topic for education towards a sustainable future

  • Anotace anglicky

    1. Creation of an interactive electronic textbook on biological invasions for high school students. 2. Creation of a certified methodology focused on teaching about biological invasions and linked to an electronic textbook for students (aim 1). 3. Creation of cooperative board games as simulators of biological invasions principles for classroom groups in primary and secondary schools. 4. Survey of the teacher's influence on pupils' attitudes regarding the biological invasions and sustainability. 5. Presentation of the textbook, methodology and games at a workshop for teachers. 6. To initiate the implementation of the topic of biological invasions in the curricula and in the upcoming revision of the Framework Educational Program (FEP) for schools in the Czech Republic.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    10619 - Biodiversity conservation

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie<br>EH - Ekologie – společenstva

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2025

  • Ukončení řešení

    31. 8. 2028

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    14. 8. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 745 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 947 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    799 tis. Kč