Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental investigation on the accidental release of CNG from cars

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00007064%3AK02__%2F18%3AN0000025" target="_blank" >RIV/00007064:K02__/18:N0000025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://firesinvehicles.com/wp-content/uploads/2018/10/Table-of-conttents-Proceedings-FIVE-2018.pdf" target="_blank" >http://firesinvehicles.com/wp-content/uploads/2018/10/Table-of-conttents-Proceedings-FIVE-2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental investigation on the accidental release of CNG from cars

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper presents experimental work performed on the accidental release of CNG from pressure vessels onboard passenger cars via a temperature triggered pressure relief device. Experiments were performed ranging from the gas release of an individual single pressure vessel in an open environment, two pressure vessels in a simplified car geometry up to two total burns of CNG fueled cars. Dynamics of the gas release influenced by the fire source causing the activation of the gas outflow was of interest as well as the behavior of the resulting cloud and/or jet fire based on the different geometrical setup.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental investigation on the accidental release of CNG from cars

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents experimental work performed on the accidental release of CNG from pressure vessels onboard passenger cars via a temperature triggered pressure relief device. Experiments were performed ranging from the gas release of an individual single pressure vessel in an open environment, two pressure vessels in a simplified car geometry up to two total burns of CNG fueled cars. Dynamics of the gas release influenced by the fire source causing the activation of the gas outflow was of interest as well as the behavior of the resulting cloud and/or jet fire based on the different geometrical setup.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20402 - Chemical process engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VI20172019077" target="_blank" >VI20172019077: Průběh a důsledky havarijního úniku CNG z osobních automobilů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    5th International Conference on Fires in Vehicles - FIVE 2018

  • ISBN

    978-91-88695-95-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    111 - 122

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Boras, Švédsko

  • Místo konání akce

    Boras, Švédsko

  • Datum konání akce

    3. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku