Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aeroelastic Sensitivity Analysis of Airliner Wing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F13%3A%230001550" target="_blank" >RIV/00010669:_____/13:#0001550 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ijens.org/IJET%20Vol%2013%20Issue%2001.html" target="_blank" >http://ijens.org/IJET%20Vol%2013%20Issue%2001.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Aeroelastic Sensitivity Analysis of Airliner Wing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the airliner wing flutter sensitivity analysis. The sensitivity coefficients defines the influence of the structural parameters changes to the structure eigenvalue and flutter stability characteristics. Evaluated structural parameters represent the possible changes of the structure due to the installation of the smart high-lift devices at the leading and trailing edge region. In general, we can suppose the increasing of the mass and mass moment of inertia around the elastic axis anddecreasing of the stiffness. Described effects are ordinarily considered destabilizing regarding the flutter. The main aim of the presented work is to evaluate the impact of components to the stability and to define the most critical regions or parameters.

  • Název v anglickém jazyce

    Aeroelastic Sensitivity Analysis of Airliner Wing

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the airliner wing flutter sensitivity analysis. The sensitivity coefficients defines the influence of the structural parameters changes to the structure eigenvalue and flutter stability characteristics. Evaluated structural parameters represent the possible changes of the structure due to the installation of the smart high-lift devices at the leading and trailing edge region. In general, we can suppose the increasing of the mass and mass moment of inertia around the elastic axis anddecreasing of the stiffness. Described effects are ordinarily considered destabilizing regarding the flutter. The main aim of the presented work is to evaluate the impact of components to the stability and to define the most critical regions or parameters.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journals of Engineering & Sciences (IJENS) - International Journal of Engineering & Technology (IJET)

  • ISSN

    2227-2712

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PK - Pákistánská islámská republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    58-63

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus