Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cultural rebranding as a challenge for Czech society

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F13%3A%230000285" target="_blank" >RIV/00023205:_____/13:#0000285 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.idu.cz/cs/clanky-a-studie" target="_blank" >http://www.idu.cz/cs/clanky-a-studie</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cultural rebranding as a challenge for Czech society

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is devoted to the geo-political demarcation of identity, the issue of the Czech cultural identity, and to the question of how the state institutions (e.g. Czech Tourism, Czech Centres) officially approach the issue of the Czech Republic?s branding. Moreover, it discusses the country?s position in the Anholt-GfK Roper Nation Brands Index and it provides recommendations of how to use culture in the country?s branding.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural rebranding as a challenge for Czech society

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to the geo-political demarcation of identity, the issue of the Czech cultural identity, and to the question of how the state institutions (e.g. Czech Tourism, Czech Centres) officially approach the issue of the Czech Republic?s branding. Moreover, it discusses the country?s position in the Anholt-GfK Roper Nation Brands Index and it provides recommendations of how to use culture in the country?s branding.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF11P01OVV031" target="_blank" >DF11P01OVV031: Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů