Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech Republic Corporate Identity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F09%3A%230000177" target="_blank" >RIV/46747885:24310/09:#0000177 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Czech Republic Corporate Identity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is about the corporate identity development of the Czech Republic and is also focused on the country´s image -- its brand, value and brand significancy. Because it is by means of the brand that countries attract potential investors, turists, students and other target groups. Corporate identity represents the corporate presentation through its invididual components, departs from the complex corporate strategy, covers the corporate history, philosophy and vision, inner and outer corporate surroundings, and represents its ethical values. Corporate identity is created by corporate design, corporate communication, corporate culture, product or service. The unified visual style is demonstrated using the example of the Czech Republic, and above allthe paper deals with the effort of the unified national presentation (Czech ministries, the CzechTourism, CzechTrade, and CzechInvest agencies) and the ensuing unified communication with foreign countries.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Republic Corporate Identity

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is about the corporate identity development of the Czech Republic and is also focused on the country´s image -- its brand, value and brand significancy. Because it is by means of the brand that countries attract potential investors, turists, students and other target groups. Corporate identity represents the corporate presentation through its invididual components, departs from the complex corporate strategy, covers the corporate history, philosophy and vision, inner and outer corporate surroundings, and represents its ethical values. Corporate identity is created by corporate design, corporate communication, corporate culture, product or service. The unified visual style is demonstrated using the example of the Czech Republic, and above allthe paper deals with the effort of the unified national presentation (Czech ministries, the CzechTourism, CzechTrade, and CzechInvest agencies) and the ensuing unified communication with foreign countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 9th International Conference Liberec Economic Forum 2009

  • ISBN

    9788073725235

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000272657000047